مزون ژولی: کلکسیون بهار

ژولی

پروژه:کمپین تبلیغاتی مزون لباس

هدف پروژه:۱- انتخاب نام و طراحی لوگو  ۲ - معرفی محصولات ۳ - تعین استراتژی فروش محصولات ۴- اجرای استراتژی

  •  انتخاب نام تجاری: با توجه به نوع محصول ارائه شده از سوی این مزون لباس و با توجه به نتایج و شناخت حاصل شده از 3 جلسه مشاوره با مسولان این مزون نام تجاری ژولی که از واژه فرانسوی Jolie به معنی زیبا است برای این مزون لباس انتخاب گردید.
  •  طراحی لوگو: لوگو تایپ، بنا به درخواست مشتری
  • عکاسی: کلکسیون بهاره مزون
  • چاپ: چاپ و تولید آلبوم به تعداد محدود
  • رویداد: برگزاری شوی لباس در کرج و تهران ( با توجه به نوع قیمت گذاری و گروه هدف).

صفحه اینستاگرم ژولی     صفحه فیس بوک ژولی